Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Menu

Desatero kvalitní vzdělávací instituce

Jaká by měla být kvalitní vzdělávací instituce? Na co se zaměřit při jejím výběru?

  1. Kvalitní instituce je uznávanou autoritou ve své odbornosti, je strategicky řízena a pečuje o svůj neustálý rozvoj.
  2. Dodržuje sjednané dohody, je členem respektovaných profesních sdružení a vždy se chová eticky. Respektuje příslušné právní předpisy.
     
  3. Je zákaznicky orientovaná – klient je vždy středem jejího zájmu.
     
  4. Kromě samotné nabídky produktů nabízí také kvalitní poradenství pro klienty.
     
  5. Je schopná realizovat vzdělávání na klíč podle potřeb klientů, využívá vlastní pomůcky a materiály.
     
  6. Pečuje o neustálé zvyšování kvality poskytovaných služeb, lektorů a dalších pracovníků.
     
  7. Vzdělávací akce jsou realizovány v prostorách s vyhovujícími hygienickými a psychohygienickými podmínkami, je zajištěn komfort klienta během všech vzdělávacích akcí.
     
  8. Využívá moderní technologie a aktuální poznatky.
     
  9. Je schopna předložit reference včetně kontaktů na referenční osoby.
     
  10. Snaží se nejen naplnit, ale také předčit očekávání svých klientů.

 

 Telefonujte na 224 916 485 nebo pište na kurzy@tyrkys.cz nebo navštivte nás Na Moráni 5, Praha 2

Staňte se průvodcem nebo delegátem ! Nabízíme kurzy a zkoušky pro

Tyrkys, škola cestovního ruchu, kurzy průvodců Průvodce cestovního ruchu * Průvodce pro region Praha *

Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha *

Semináře první pomoci * cizí jazyky pro cestovní ruch *

Pracovník cestovní kanceláře * Delegát pro cestovní kancelář

Přednášky z historie a dějin umění * Účetnictví a daně pro cestovní ruch * Rozvoj osobnosti