Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Menu

Strategie odpovědného podnikání ve Vaší firmě

Strategie odpovědného podnikání by měla být dlouhodobá a v jejím rámci by měla firma přesně definovat své cíle. Hlavní dlouhodobá strategie by měla být vhodně doplněna střednědobými i krátkodobými strategiemi, které korespondují s cílem hlavní – tedy dlouhodobé strategie.

Příprava strategie a její stanovení lze rozdělit do následujících čtyř fází:

  1. Výběr stakeholderů podle jejich důležitosti pro firmu
     
  2. určení klíčových oblastí udržitelného rozvoje všemi stakeholdery dané firmy
     
  3. souhrn klíčových oblastí, na které by se měla firma ve strategii a závěrečném reportingu zaměřit
     
  4. rozpracování doplňujících – střednědobých a krátkodobých strategií a jejich průběžné sledování
     

Stanovení klíčových oblastí udržitelného rozvoje, kterým se firma bude věnovat, a jejich odsouhlasení všemi stakeholdery je zásadní krok. Po tomto schválení následuje seznámení zaměstnanců s těmito oblastmi případně cíli – zásadní je, aby je zaměstnanci přijali za své a aby chápali, proč je daný krok pro firmu nebo pro společnost důležitý – tím pádem se budou podle pravidel odpovědného chování držet s větším entusiasmem.

Při přípravě dlouhodobých a střednědobých plánů by měl být kladen velký důraz na jejich detailní rozpracování na jednotlivé úkoly. Každý zaměstnanec potom bude mít jasno, kam úkony směřují a co on sám může udělat pro dosažení trvale udržitelného rozvoje.

K měření udržitelného rozvoje se nejčastěji používá metodika GRI (Global Reporting Initiative), na pomyslném druhém místě se umístily metodiky UN Global Compact, ISO 26000 a AA1000 AccountAbility.

Zdroj: Svaz průmyslu a dopravy ČR
Více informací naleznete na www.socialnidialog.cz

 

Tefonujte  na 224 916 485, pište na kurzy@tyrkys.cznavštivte nás osobně Na Moráni 5, Praha 2

TYRKYS, cesta ke vzdělání a úspěchu na jednom místě - kurzy, zkoušky, semináře  
Průvodce cestovního ruchu

Průvodce Prahou 

Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha 

Místní zástupce cestovní kanceláře -  Delegát

Pracovník cestovní kanceláře 

Přednášky z historie a dějin umění 

Semináře první pomoci 

Zdravotník zotavovacích akcí

Cizí jazyky pro cestovní ruch 

Účetnictví a daně pro cestovní ruch 

Doškolování pedagogů - akreditace DVPP 

Další kurzy a semináře