O nás |
|
Francouzský jazyk pro průvodce
Chcete se zdokonalit ve francouzštině ?
Jste průvodce ve francouzštině ? Nebo se chystáte provádět ve FRJ ?
Chcete se zdokonalit ? Kurz je určen průvodcům, pracovníkům v cestovním ruchu a všem, kdo
se chtějí zdokonalit v dané tématice.
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty:
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy ve francouzštině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s frankofonním řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s frankofonní klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
Lektor: Ing.arch. Jaroslav Horký, s desetiletou praxí v oboru zajišťování potřeb turizmu v územním plánování,
od roku 1991 působící přímo v CR jako průvodce frankofonní klientely, tlumočník, překladatel technických textů,
lektor odborných předmětů CR s patnáctiletou praxí a školitel ve francouzštině
Termín: 22., 24 a 29.,listopadu a 1.prosince vždy od 17,00 do 20,00 hodin
Cena kurzu : 2 000 Kč
|
|
|
|
Osobní návštěva je možná pondělí až pátek od 9,00 do 17,00 hodin
TYRKYS, škola cestovního ruchu, Na Moráni 5, 120 00 Praha 2, tel: 224 916 485 fax: 224 922 452, email: tyrkys@accommodation.cz
Publikování nebo šíření obsahu serveru tyrkys.cz je bez písemného souhlasu redakce nebo autora příslušného článku zakázáno. Za obsah článku ručí autor. |
|
|